Számlázás

Hol találom a számláimat?

Az összes számláját ingyen letöltheti a bejelentkezés után az oldalon Fizetéseim számláim,.

A megvásárolt fotók nem tölthetők le a feltüntetett módszerek egyikével sem.

Ha nem tudja letölteni képeket az e-mail-ben kapott linken keresztül, sem közvetlenül az ügyfél számláján, használja azt a lehetőséget, hogy elküldi a konkrét fényképet e-mail-ben közvetlenül a megrendelése részleteiből az ügyfélszámláján. A letöltési linkek zavarait többnyire az internetböngésző okozza. Ha a linkek nem müködnek, töltse le a képeket egy másik internetböngésző segítségével. Probléma esetén kérjük lépjen velünk kapcsolatba. A fényképeket elküldjük.

Nem kaptam meg a számlázási számlát az elöleg számlához. Hogy szerezhetem meg?

A számlázási számlák rögtön ki vannak állítva, amint megkapjuk az összeget a számlánkra. Ha még így sem kapta meg, lehet, hogy a SPAM-ba esett, stb. Ebben az esetben a számla könnyedén letölthető az ügyfélfiókból a bejelentkezés után a "Fizetéseim" részlegben.

Elfelejtettem megadni a számlázási adatokat a számlán, és az előleg számla nem tartalmazza a megfelelő számlázási adatokat, hogyan tudok rajta változtatni?

Ha meg szeretné változtatni az adatokat az elöleg számlán, vagy a számlázási számlán, kérjük írja meg nekünk.

EU-s ügyfelek ČR-n kívül

ÁFA fizetö vagyok, de mégis ÁFÁ-s számlát kaptam, hogy változtathatom meg?

A cseh törvények alapján sajnos nincs lehetöség változtatni a már kiállított számla adatain. A regisztrációnál valószinüleg elfelejtette kitölteni hogy Ön ÁFA fizetö, és nem adta meg az ÁFA számát. Ezt az adatot a „Személyes adatok“ részlegben tudja kijavítani. A következö számla már ÁFA mentesen lesz kiállítva.

 
We are very sorry to bother you, but we must inform you that this site uses cookies. By using this site you consent with cookies usage. More info
Kedvenc (0)